Όροι Χρήσης

1.ΓΕΝΙΚΑ

  • Η ιστοσελίδα www.gxstore.gr λειτουργεί και ελέγχεται υπό την επιτήρηση της εταιρίας GX STORE MON IKE με ΑΦΜ 800936283 .

Στο όνομα χώρου www.gxstore.gr λειτουργεί ηλεκτρονικό κατάστημα που έχει ως σκοπό την πώληση συσκευών κινητής τηλεφωνίας, ηλεκτρονικών υπολογιστών και αξεσουάρ  . Η αποδοχή των όρων που αναφέρονται παρακάτω καθιστούν υπεύθυνο τον αγοραστή ως προς την ανάγνωση και την κατανόηση της συμφωνίας που αποδέχεται. Για οποιαδήποτε απορία και αποσαφήνιση των όρων αποστολής, πληρωμών και εγγύησης το www. gxstore.gr δεν φέρει καμία ευθύνη εάν δεν ερωτηθεί από τον αγοραστή.

Οι τιμές για την έκδοση τιμολογίου είναι οι αρχικές τιμές των προϊόντων (άνευ προσφοράς) .

2.ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

Όλα τα διατιθέμενα προϊόντα πληρούν τις ευρωπαϊκές προδιαγραφές έτσι όπως ορίζεται από την Ελληνική και Ευρωπαϊκή νομοθεσία. Τα τεχνικά χαρακτηριστικά και άλλα στοιχεία των διατιθέμενων προϊόντων ορίζονται από την εκάστοτε κατασκευάστρια εταιρεία. Ο αγοραστής είναι υπεύθυνος για την ενημέρωση του σχετικά με τις ακριβείς προδιαγραφές και τα τεχνικά χαρακτηριστικά των διατιθέμενων προϊόντων. Η ανάρτηση πληροφοριών και τεχνικών χαρακτηριστικών στο www.gxstore.gr γίνεται με κάθε επιφύλαξη και είναι σύμφωνη με τις εκάστοτε πληροφορίες που δημοσιοποιεί ο κάθε κατασκευαστής για το προϊόν του.

3.ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΟΛΗΨΙΑ ΚΑΙ ΑΠΟΣΤΟΛΗ

Δικαίωμα παραγγελίας έχουν άτομα με συμπληρωμένο το 18 έτος της ηλικίας τους. Σε περίπτωση ψευδών ή αλλοιωμένων στοιχείων το κατάστημα  δε φέρει καμία ευθύνη και επιβαρύνει τον αγοραστή με τα έξοδα αποστολής του αντικειμένου. Η παραγγελία ισχύει αφότου συμπληρωθούν τα απαιτούμενα πεδία στην φόρμα ηλεκτρονικής παραγγελίας του www.gxstore.gr. Για να ολοκληρωθεί η διαδικασία κρίνεται απαραίτητο να αναγνωστούν και να κατανοηθούν οι όροι χρήσης καθώς και να γίνει η αποδοχή τους. Μερική ή ολική ακύρωση ή και αλλαγή της παραγγελίας γίνεται μόνο αφού έχει ενημερωθεί έγκαιρα το κατάστημα  με email  στο (info@gxstore.gr) πριν την παραλαβή του αντικειμένου από την εταιρεία διανομής. Σε κάθε άλλη περίπτωση ο αγοραστής επιβαρύνεται τα έξοδα αποστολής από και προς το κατάστημα, σύμφωνα με τον τιμοκατάλογο της συνεργαζόμενης εταιρείας διανομής. Σε περίπτωση λάθους καταχώρησης ως προς το απόθεμα του προϊόντος το www.gxstore.gr  θα ενημερώσει άμεσα τον αγοραστή ώστε να ακυρωθεί ή τροποποιηθεί η παραγγελία του. Σε κάθε περίπτωση κάθε προιόν που αποστέλλεται πρέπει να ελέγχεται εξωτερικά (η συσκευασία και τα χαρακτηριστικά) από τον αγοραστή ή τον παραλήπτη. Σε περίπτωση που αποσφραγιστεί δεν φέρει ευθύνη το κατάστημα.

4.ΤΡΟΠΟΙ ΠΛΗΡΩΜΗΣ

1.Παραλαβή και πληρωμή τις μετρητοίς από το φυσικό μας κατάστημα.

2.Με χρήση πιστωτικής ή χρεωστικής κάρτας με παραλαβή από το κατάστημά μας.

3.Μέσω αντικαταβολής του αντιτίμου της παραγγελίας σας κατά την παράδοση στον τόπο τον οποίο έχετε επιλέξει . (Υπάρχει έξτρα κόστος μεταφορικών και αντικαταβολής.)

4.Με κατάθεση

Στην περίπτωση αυτή, η παραγγελία σας εκτελείται, αφού μας αποστείλετε email στο info@gxstore.gr το καταθετήριο, στο οποίο θα πρέπει να αναφέρεται ως αιτιολογία ο αριθμός παραγγελίας και εφόσον προηγηθεί τηλεφωνική ενημέρωση από την πλευρά του πελάτη για την ολοκλήρωση της κατάθεσης. Ο χρόνος αποστολής άρχεται από την ημερομηνία που γίνεται η πληρωμή  .

Μια πληρωμή θεωρείται ότι έχει γίνει, μόνο όταν εισπραχθεί το ποσό της εξόφλησης στο ακέραιο και τα έξοδα μεταφοράς από άλλη τράπεζα επιβαρύνουν τον αγοραστή. Στον τραπεζικό μας λογαριασμό πρέπει να μεταφερθεί ολόκληρο το ποσό της παραγγελίας για να εκτελεστεί  .Σε διαφορετική περίπτωση θα πρέπει να γίνει συμπληρωματική κατάθεση με τα έξοδα της τράπεζας.

Σημαντικό: Σε περίπτωση συναλλαγής με πιστωτική κάρτα μέσω internet, για να μπορέσει να διασφαλιστεί η ασφάλεια των συναλλαγών, υπάρχει καθυστέρηση 3-4 εργάσιμες ημέρες

Η Παράδοση εξοφλημένων παραγγελιών στο κατάστημα μας θα γίνεται μόνο στον ίδιο με επίδειξη Αστυνομικής Ταυτότητας ή σε νόμιμο εκπρόσωπο της εταιρίας.

 5.ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΚΑΙ ΕΞΟΔΑ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ

Το κόστος και η ευθύνη μεταφοράς των προϊόντων επιβαρύνουν τον αγοραστή. Το κατάστημα gxstore  και η εταιρεία διανομής δεν φέρουν καμία ευθύνη ως προς την ακεραιότητα των προϊόντων κατά την μεταφορά.

Το κόστος  μεταφοράς-αντικαταβολής ορίζεται από την εκάστοτε συνεργαζόμενη εταιρεία διανομής (courier) βάση του τιμοκαταλόγου της .

Η παράδοση των προϊόντων γίνεται σε 2-3 εργάσιμες ημέρες, εκτός κι αν η περιοχή θεωρείται απομακρυσμένη ή δυσπρόσιτη (σύμφωνα με την courier).

Σε περίπτωση ειδικών συνθηκών και ανωτέρας βίας (απεργίες, φυσικές καταστροφές, αργίες κλπ.) το κατάστημα gxstore δεν φέρει καμία ευθύνη για την καθυστέρηση παράδοσης του προϊόντος.

Το κατάστημα gxstore.gr  απαλλάσσεται από κάθε ευθύνη σε περίπτωση κλοπής, φθοράς προϊόντων ή συσκευασιών κατόπιν της παράδοσης του προϊόντος στον αγοραστή ή εκπρόσωπό του ή μεταφορική εταιρεία.

6.ΕΓΓΥΗΣΕΙΣ

Όλα τα προϊόντα συνοδεύονται από εγγύηση του εκάστοτε κατασκευαστή όπως αυτός ορίζει μέσω της επίσημης αντιπροσωπείας του. Η 2ετης εγγύηση ισχύει για τη συσκευή αλλά διαφέρει για τα παρελκόμενα της συσκευασίας όπως μπαταρία, ακουστικά, φορτιστής, καλώδιο usb, κλπ. Η εγγύηση του κατασκευαστή δεν καλύπτει βλάβες οι οποίες προέρχονται από κακή χρήση, πτώση, υγρασία, παρέμβαση από μη εξουσιοδοτημένα service και το προϊόν τίθεται αυτόματα “εκτός εγγύησης”. Το ίδιο ισχύει και για περιπτώσεις απώλειας συνθηματικών που προορίζονται για την αντικλεπτική προστασία της συσκευής. Σε περίπτωση απώλειας δεν υπάρχει τρόπος ανάκτησης ή ξεκλειδώματος της συσκευής. Τέτοιες είναι οι υπηρεσίες της Apple: Εύρεση Iphone/ipad που ενεργοποιείται μέσω icloud, για συσκευές android με έκδοση πάνω από 5.1.1 μέσω google account, για συσκευές samsung μέσω του λογαριασμού Samsung account κ.ο.κ. Επιπλέον σε περίπτωση που κάποια συσκευή χρήζει αντικατάστασης θα πρέπει να επιστραφεί στην εταιρία μας στην αρχική της μορφή(κουτί-φορτιστής-ακουστικά).Σκοπός των υπηρεσιών αυτών είναι η προστασία της συσκευής από κλοπή και έχουν τρόπο ανάκτησης των κωδικών μόνο οι ίδιες μέσω των παρόχων τους. Τα προϊόντα με σήμανση EU (Ευρωπαϊκής Αντιπροσωπείας), καλύπτονται από 2ετή εγγύηση για service (επισκευές) σε όλα τα εξουσιοδοτημένα service των κατασκευαστών στην Ελλάδα – όχι για αντικατάσταση.Τα προϊόντα της εταιρίας xiaomi καλύπτονται με 2 έτη εγγύησης από την αντιπροσωπεία, εξαίρεση αποτελεί περιορισμένος αριθμός τεμαχίων,τα οποία καλύπτονται απο 1 έτος εγγύησης του καταστήματος μας.

Η Υπηρεσία D.O.A. (Dead On Arrival)  παρέχεται στους καταναλωτές συνοδευτικά της εγγύησης για προϊόντα που δεν λειτουργούν κατά την παραλαβή (Αφορά τις αποστολές).

Για να ισχύσει η υπηρεσία αυτή, θα πρέπει εντός 7 ημερών να επιστραφεί το προϊόν με πλήρη  την συσκευασία του και το πρωτότυπο παραστατικό αγοράς  στο κατάστημα gxstore.gr ώστε να ελεγχθεί από εξουσιοδοτημένο service για τη φύση του ελαττώματος.Αν αποδειχθεί ότι το προϊόν έχει κατασκευαστικό ελάττωμα, και η βλάβη δεν προκλήθηκε από κακή χρήση του προϊόντος γίνεται άμεση αντικατάσταση του προϊόντος, με ίδιο ή ίδιων προδιαγραφών – δυνατοτήτων.Δεν ισχύει για περιπτώσεις βλαβών παρελκόμενων (π.χ. ακουστικά, μπαταρία, φορτιστής, καλώδια κάθε φύσεως κλπ.). Σε αυτές τις περιπτώσεις το προϊόν περνά στην εγγύηση του κατασκευαστή.

8.ΑΚΥΡΩΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ – ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ 

Αν θέλετε να ακυρώσετε την παραγγελία σας (για οποιοδήποτε λόγο), παρακαλούμε απλά να μας στείλετε ένα e-mail που να περιέχει τον αριθμό της παραγγελίας σας και το λόγο της ακύρωσης στο:  info@gxstore.gr . Μετά την επεξεργασία του αιτήματός σας θα σας στείλουμε ένα e-mail που θα επιβεβαιώνει την ακύρωση της παραγγελίας.Μπορείτε να ακυρώσετε την παραγγελία μόνο εάν το προϊόν δεν έχει αποσταλεί. Εάν είναι ήδη στο δρόμο, μπορείτε να μάθετε περισσότερα σχετικά με το επόμενο βήμα, πώς να επιστραφεί η συσκευή.

9.ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ

Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε εντός προθεσμίας 7 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία που θα το παραλάβετε. Στην περίπτωση αυτή επιβαρύνεστε το κόστος επιστροφής. Οι επιστροφές γίνονται δεκτές μόνο εφόσον τα προϊόντα που επιθυμείτε να επιστρέψετε βρίσκονται στην ίδια κατάσταση στην οποία τα παραλάβατε, δηλαδή  χωρίς να έχουν αποσφραγισθεί  ή να έχει παραβιασθεί η συσκευασία τους, μαζί με την απόδειξη λιανικής πώλησης ή το τιμολόγιο.Για την αποφυγή δικής σας ταλαιπωρίας, θα ήταν χρήσιμο να ελέγχετε την κατάσταση των διατιθέμενων προϊόντων και το άθικτο της συσκευασίας τους προσεκτικά κατά τη στιγμή της παράδοσης της παραγγελίας, προκειμένου να διαπιστωθούν τυχόν εμφανή ελαττώματα (π.χ. σπασμένο εμπόρευμα, λάθος είδος κλπ).Το ηλεκτρονικό κατάστημα gxstore δε δέχεται επιστροφές προϊόντων που έχουν ανοιχτεί ή χρησιμοποιηθεί. Σε κάθε περίπτωση, κάθε προιόν που αποστέλλεται πρέπει να ελέγχεται εξωτερικά (η συσκευασία και τα χαρακτηριστικά) από τον αγοραστή ή τον παραλήπτη. Σε περίπτωση που αποσφραγιστεί δεν φέρει ευθύνη το κατάστημα. Επιστροφές χρημάτων δεν είναι εφικτές σε περίπτωση που ο καταναλωτής έχει παραλάβει και αποσφραγίσει την παραγγελία του, υπάρχει δυνατότητα έκδοσης πιστωτικού για επόμενη αγορά.

10.ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΧΡΗΜΑΤΩΝ

Η επιστροφή των χρημάτων στην κάρτα (χρεωστική ή πιστωτική), θα γίνεται υποχρεωτικά μέσω του συνεργαζόμενου ιδρύματος πληρωμών, κατόπιν σχετικής ενημέρωσης του τελευταίου από εμάς και με τον ίδιο τρόπο που έγινε και η πληρωμή.

11.ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ

Για την έναρξη οποιασδήποτε συναλλαγής με το ηλεκτρονικό κατάστημα www.gxstore.gr, είναι απαραίτητη από πλευράς σας η γνωστοποίηση κάποιων προσωπικών δεδομένων, τα οποία χρησιμεύουν κυρίως για λόγους ασφαλείας. Τα στοιχεία που απαιτείται να γνωστοποιηθούν είναι τα εξής:

• Ονοματεπώνυμο

• Διεύθυνση

• Αριθμός τηλεφώνου

• Ηλεκτρονική διεύθυνση ταχυδρομείου

Σε περίπτωση έκδοσης τιμολογίου απαιτούνται ακόμη:

• ΔΟΥ και ΤΚ

• ΑΦΜ

• Επαγγελματική Δραστηριότητα

• Επωνυμία

Τα δεδομένα που δίνετε στο ηλεκτρονικό κατάστημα www.gxstore.gr σε καμία περίπτωση δεν αποκαλύπτονται σε τρίτα πρόσωπα και δε χρησιμοποιούνται για άλλους σκοπούς, πέραν της ολοκλήρωσης της αγοράς των προϊόντων που επιθυμείτε, εκτός κι αν αυτό επιβληθεί από κάποια Δημόσια Αρχή.

Στα προϊόντα που υπάγονται στο άρθρο 39Α η τιμή είναι η αποφορολογημένη τιμή του προϊόντος με βάση τις τιμές του ηλεκτρονικού μας καταστήματος.

Ο πελάτης έχει την δυνατότητα να ζητήσει παραστατικό της επιλογής του, αφού προβεί σε ανάγνωση της παραγράφου των τρόπων πληρωμής.

ΑΦΜ ΕΤΑΙΡΙΑΣ 800936283

ΑΡ ΓΕΜΗ 145308407000

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΕΔΡΑΣ ΘΗΒΩΝ 262

ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΕΔΡΑΣ 2105782199

BestPrice

Η εταιρία μας με στόχο την βελτίωση των υπηρεσιών που παρέχει έχει ενσωματώσει στον παρόντα δικτυακό τόπο το εργαλείο BestPrice 360 Analytics, στο πλαίσιο εξαγωγής στατιστικών στοιχείων και στοιχείων απόδοσης από τη συμμετοχή του ηλεκτρονικού της καταστήματος στην αντίστοιχη πλατφόρμα σύγκρισης τιμών προϊόντων www.bestprice.gr, στην οποία συμμετέχει. Το BestPrice Analytics 360 επιτρέπει τη διαβίβαση στο BestPrice.gr ανώνυμων δεδομένων, σχετικά με την κίνηση των χρηστών στον παρόντα δικτυακό τόπο (όπως επίσκεψη ή ηλεκτρονική παραγγελία) για την εξαγωγή των αντίστοιχων στατιστικών αποτελεσμάτων και για τη βελτίωση των ενεργειών marketing. Επιπλέον, μόνο εφόσον έχετε δώσει την συγκατάθεσή σας για αποθήκευση παραγγελιών μέσω της αντίστοιχης επιλογής στο προφίλ σας στο BestPrice.gr, κάθε παραγγελία που καταχωρείτε ηλεκτρονικά, θα αποθηκεύεται αυτόματα στο προφίλ σας στο BestPrice.gr. Η δυνατότητα αυτή εξυπηρετεί αποκλειστικά την αποθήκευση των βασικών στοιχείων παραγγελίας (όπως κωδικός παραγγελίας, προϊόντα κτλ.) χωρίς να διαβιβάζεται οποιοδήποτε προσωπικό δεδομένο που περιέχει η παραγγελία σας. Η εν λόγω δυνατότητα ουδόλως σχετίζεται με την διεκπεραίωση της παραγγελίας, για την οποία αρμόδια και υπεύθυνη είναι η εταιρία μας. Περισσότερες πληροφορίες για την δυνατότητα αποθήκευσης των παραγγελιών σας στο BestPrice.gr, πατήστε εδώ.